Digitalna agencija W3 Lab je obezbedila Google Ads usluge za Word Clock, fokusirajući se na optimizaciju njihovih reklamnih kampanja i poboljšanje njihovih stopa konverzije. Kroz stratešku implementaciju i kontinuirano praćenje, postigli smo značajna poboljšanja u onlajn performansama klijenta i generisanju prihoda.
Povećanje CTR-a (stope kliktanja)
Veći prihodi
Bolja stopa konverzija
Word Clock je inovativna kompanija specijalizovana za proizvodnju i prodaju elektronskih ploča za satove koje prikazuju vreme koristeći reči umesto tradicionalnih kazaljki na satu ili digitalnih brojeva.
Word Clock se suočio sa izazovima u efikasnom dosezanju ciljanog tržišta i pretvaranju posetilaca websajta u kupce. Drugi problem je bio što su njihove konverzije bile loše postavljene. Bile su postavljene tako da se prikazi stranice računaju kao konverzija, za razliku od našeg podešavanja koje je računalo kupovine kao konverziju.
Primarni cilj za Word Clock je bio povećanje konverzija i prihoda poboljšanjem njihovih onlajn reklamnih kampanja.
Oni su nastojali da poboljšaju vidljivost svog brenda i privuku visokokvalitetan saobraćaj na svoju sajt, na kraju podstičući veću prodaju i etablirajući se kao lider u industriji elektronskih satova.
Po preuzimanju Google Ads usluga za Word Clock u aprilu 2022. implementirali smo sveobuhvatnu strategiju za optimizaciju reklamnih kampanja klijenata i postizanje željenih ciljeva. Ključna rešenja koja nudi naša agencija uključuju optimizaciju kampanje, praćenje konverzija i kontinuirano praćenje i optimizaciju.
Sproveli smo detaljnu analizu postojećih kampanja Vord Clock-a, identifikujući oblasti za poboljšanje. Restrukturirali smo kampanje, precizirali parametre ciljanja i optimizovali tekst oglasa kako bismo ih bolje uskladili sa preferencijama i interesovanjima ciljne publike.
Prepoznajući izazove sa praćenjem konverzija, primenili smo mehanizme praćenja da bismo precizno merili i pripisali konverzije. Ovo nam je omogućilo da prikupimo pouzdane podatke i donesemo informisane odluke za optimizaciju učinka kampanje.
Učinak kampanja Word Clock-a je pomno praćen i vršena su prilagođavanja u realnom vremenu kako bi se maksimizirali rezultati. Stalno smo analizirali podatke, identifikovali oblasti sa lošim učinkom i optimizovali strategije licitiranja, ključne reči i odredišta za plasman oglasa da bismo povećali povraćaj ulaganja i stope konverzije.
Povrh svega, uradili smo i osnovne SEO korekcije u vidu tehničke optimizacije, ponovnog pisanja sadržaja, strukture informacija itd. Čak smo napravili i stranicu bloga kako bismo počeli da dovodimo organski saobraćaj na sajt što je dovelo do solidnih rezultata i povećanog saobraćaja na sajtu.
Ako želite da ostavite utisak u digitalnom svetu