Template/tema/već postojeći dizajn:
Proces počinje analizom tržišta, konkurencije i najboljih praksi u klijentovoj industriji. Posle toga, naši dizajneri sastavljaju listu od nekih 15-ak predloga za dizajn na osnovu aktuelnih zahteva za dizajn i UI/UX za 2021. godinu.
Tih petnaestak predloga se dalje prosledjuje odeljenju za razvoj koji se dalje filtriraju na nekih desetak rešenja na osnovu jako visokih zahteva koje imamo za tehničku optimizaciju i brzinu očitavanja sajta.
Oba ova parametra su kritična za marketinški potencijal sajta i glatko korisničko iskustvo.
Posle odeljena za razvoj se predlozi šalju odeljenju za marketing koje to dalje izfiltrira na nekih 5 do 6 predloga na osnovu jako rigoroznih zahteva za marketing.
Cilj nam je da pravimo sajtove koji maksimalno iskorišćavaju saobraćaj na sajtu, a ujedno idu i u korak sa poslovnim ciljevima naših klijenata.
Ovako detaljan pristup izradi sajta pre nego što je uopšte i početo sa radom na istom je iz nekoliko razloga:
Osiguravamo se, koje god rešenje klijent izabere, da će isto biti adekvatno za izradu vrhunskog i modernog sajta.
Uz to, dajemo klijentima opciju da odaberu rešenje koje im se najviše svidja, koje god rešenje da odabere.
Custom dizajn:
Postupak je relativno sličan izradi po templejtu, osim što klijent definiše kako će dizajn sajta izgledati uz pomoć naših dizajnera koji u nekoliko iteracija dodju do usvojenog rešenja za sajt.
Na osnovu toga se kreće u rad na sajtu.