• 1. Kako se vrši plaćanje za naše usluge?

    Kada je izrada sajtova u pitanju, najčešće se plaćanje vrši u tri rate.

    Prva rata se plaća posle zaključivanja ugovora.

    Druga rata je pošto dostavimo radnu verziju sajta.

    Treća rata se plaća pre nego što pustimo sajt u rad.

    Za marketinške kampanje, plaćanje je najčešće na mesečnom nivou, što znači da klijent svakog meseca dok saradjujemo plaća za naše usluge unapred dogovoreni iznos.

  • 2. Koliko košta izrada sajta?

    Generalno je na ovo pitanje jako teško odgovoriti bez više informacija, jer cena sajta znatno varira od količine posla koju moramo da uložimo da projekat odradimo po specifikacijama.

    Cene za sajtove kod nas počinju od 500 evra.

    Svaku ponudu koju pošaljemo je bazirana na osnovu procene količine rada koje nam je potrebna da projekat uradimo na najkvalitetniji mogući način i po klijentovim specifikacija, a ne „odokativno“ ili na osnovu procene „koliko može da se naplati“.

    Okvirno, većina sajtova prezentacionih tipa, bez posebnih funkcionalnosti (ovi zadovoljavaju većinu kriterijuma za bilo koji manji biznis koji nema ecommerce shop) košta oko 530 evra kod nas u W3 Lab-u.

    E-shopovi počinju od 750 evra, gde cena mnogo zavisi od broja proizvoda koji će biti u online prodavnici i, još bitnije, ko te proizvode ubacuje. Stoga uvek klijentima nudimo rešenje gde mi pravimo platformu za prodaju, dok oni imaju opciju da nekoga iz njihovog tima detaljno uputimo u proces dodavanja proizvoda na sajt, što može da smanji cenu projekta.

  • 3. Koliko je potrebno vremena za izradu web sajta?

    Osim izuzetaka, svi sajtovi radjeni po temi/template-u (obično je to Ponuda br. 1 kod nas) se završavaju za 6 nedelja.

    Sajtovi radjeni „od nule“ kada je dizajn u pitanju se završavaju za 8 nedelja.

    To su rokovi koji su za dve nedelje duži nego što nam je stvarno potrebno za izradu sajta. Dve nedelje viška su tu za slučaj da je potrebnod odatno testiranje ili za adresiranje nepredvidjenih problema na sajtu.

    Ovo se jako retko dešava, ali svejedno je odraz naše težnje da dostavimo savršen projekat.

  • 4. Koje su najbolje platforme za izradu web sajta

    Iako je naš tim stručan u izradu raznih platformi za web sajtove zavisno od funkcionalnosti i potreba klijenata, u velikoj većini slučajeva je WordPress najbolje rešenje.

    Prednosti WordPress-a su mnogobrojne, jer omogućava da klijent sam upravlja sajtom uz minimalni trening. Ovo na duže staze znatno štedi klijentima novac i vreme.

  • 5. Kako teče proces izrade web sajta?

    Template/tema/već postojeći dizajn:

    Proces počinje analizom tržišta, konkurencije i najboljih praksi u klijentovoj industriji. Posle toga, naši dizajneri sastavljaju listu od nekih 15-ak predloga za dizajn na osnovu aktuelnih zahteva za dizajn i UI/UX za 2021. godinu.

    Tih petnaestak predloga se dalje prosledjuje odeljenju za razvoj koji se dalje filtriraju na nekih desetak rešenja na osnovu jako visokih zahteva koje imamo za tehničku optimizaciju i brzinu očitavanja sajta.

    Oba ova parametra su kritična za marketinški potencijal sajta i glatko korisničko iskustvo.

    Posle odeljena za razvoj se predlozi šalju odeljenju za marketing koje to dalje izfiltrira na nekih 5 do 6 predloga na osnovu jako rigoroznih zahteva za marketing.

    Cilj nam je da pravimo sajtove koji maksimalno iskorišćavaju saobraćaj na sajtu, a ujedno idu i u korak sa poslovnim ciljevima naših klijenata.

    Ovako detaljan pristup izradi sajta pre nego što je uopšte i početo sa radom na istom je iz nekoliko razloga:

    Osiguravamo se, koje god rešenje klijent izabere, da će isto biti adekvatno za izradu vrhunskog i modernog sajta.

    Uz to, dajemo klijentima opciju da odaberu rešenje koje im se najviše svidja, koje god rešenje da odabere.

    Custom dizajn:

    Postupak je relativno sličan izradi po templejtu, osim što klijent definiše kako će dizajn sajta izgledati uz pomoć naših dizajnera koji u nekoliko iteracija dodju do usvojenog rešenja za sajt.

    Na osnovu toga se kreće u rad na sajtu.

  • 6. Koja je razlika izmedju sajta po template-u/već postojećem dizajnu i sajtova gde je dizajn radjen „od nule“ (Ponuda 1 i Ponuda 2)?

    Skoro sve ponude koje šaljemo klijentima za izradu web sajta sadrže dve opcije: Ponuda br. 1 i Ponuda br. 2.

    Prva ponuda za izradu sajta predvidja izradu sajta koristeći već postojeću temu ili dizajn kao uzor. Na osnovu tog uzora izradjujemo novi sajt.

    Ovo je brže i jeftinije rešenje.

    Druga ponuda sadrži rešenje koje se radi sa dizajnom „od nule“, gde naši dizajneri u saradnji sa klijentom definišu izgled celog sajta i na kraju se dobija jedinstven dizajn web sajta koji je unikatan na internetu.

    Još jedna prednost ponude 2 je to što je i kod „radjen po meri“ pa je tehnička optimizacija i brzina očitavanja na najvišem mogućem nivou, što je jako bitna stavka za sve firme koje žele da se ozbiljnije bave marketingom.

    Prosto rečeno, možete na ponude br. 1 i 2 gledati kao na kupovinu odela. Prva ponuda je odelo standardnih veličina, kupljeno sa rafa, dok je ponuda 2 odelo krojeno po meri.

    Koje ćete odelo koristiti zavisi od ciljeva koje imate.

POŠALJITE NAM PORUKU..

    ZAPOČNITE VAŠ PROJEKAT!