Kroz sveobuhvatno rešenje koje obuhvata veb dizajn, razvoj i strategije digitalnog marketinga, W3 Lab i EdelSviss su postigli izuzetne prekretnice, uključujući smanjenje cene po potencijalnom klijentu, visoko rangiranje u rezultatima pretraživača i povećanje ROI.
Manji CPL
na Google-u
Viši ROI
EdelSwiss Limousinen GmbH je vodeći švajcarski provajder usluga premijum limuzina, koji opslužuje korporativne i poslovne putnike. Oni posluju od 2000. godine i doživeli su značajan rast, proširujući svoje usluge širom Švajcarske i susednih zemalja.
EdelSviss se suočio sa izazovom maksimiziranja svog onlajn prisustva na visoko konkurentnom tržištu usluga limuzina u Švajcarskoj. Nakon velikog početnog uspeha, izbijanje pandemije predstavljalo je dodatne izazove bez presedana.
COVID-19 je zaustavio poslovanje, pošto su ograničenja putovanja i mere zaključavanja značajno uticali na potražnju za uslugama prevoza. EdelSviss se suočio sa naglim padom klijenata i neizvesnom budućnošću.
Primarni cilj je bio da se poboljša digitalno prisustvo EdelSwiss-a, privuče visokokvalitetne potencijalne klijente i učvrsti njihov položaj kao vrhunski provajder limuzina u Švajcarskoj.
Dodatni cilj nakon COVID-19 bio je da pokaže ljudima da je EdelSwiss kompanija koja pokazuje posvećenost bezbednosti i dobrobiti svojih klijenata i da su oni pouzdan partner u transportu u eri nakon pandemije.
Početna faza je uključivala potpuni redizajn websajta, uključujući najsavremenije principe veb dizajna i preciznu optimizaciju kako bi se pružio izuzetan korisnički interfejs i korisničko iskustvo.
Profesionalni fotografi su bili angažovani da snime zapanjujuće vizuelne prikaze, a vešti pisci sadržaja napravili su ubedljiv tekstualni sadržaj kako bi povećali kredibilitet i profesionalizam. Ovo je rezultiralo fantastičnim rezultatima. Međutim, pandemija je sve stala i bilo je potrebno prilagoditi se.
Ove okolnosti su stvorile težak pejzaž za održavanje uspeha kompanije pre pandemije i ugrozile njenu poziciju na tržištu. U ovom periodu pokazao se značaj naših SEO usluga, čime je EdelSviss držao u vrhu pretraživanja relevantnih ključnih reči i na taj način održao svoje prisustvo na tržištu.
Po svim pokazateljima, uspeli smo da savladamo pandemiju i izađemo jači, sa još boljim rezultatima nego ranije.
Nedavno smo odradili još neke izmene kako bi se dodatno unapredilo digitalno prisustvo EdelSwiss-a. Napravljene su dodatne odredišne stranice, fokusirajući se na isticanje njihovih posebnih usluga.
Istraživanje ključnih reči i analiza toplotnih mapa otkrili su oblasti za poboljšanje, koje su adresirane kroz redizajniranu dugmad za poziv na akciju, optimizovane izglede sekcija i ažurirani sadržaj. Elementi glavnog menija su preuređeni kako bi korisnici mogli lakše daga koriste, pojednostavljujući strukturu websajta.
Implementirani su poboljšani UX/UI (korisničko iskustvo/korisnički interfejs) elementi, kao što je traka napretka na stranici za upit i ažurirani proces rezervacije. Uvedena je funkcija chatbot-a, koja omogućava posetiocima da dobiju pomoć odmah na sajtu.
Ako želite da ostavite utisak u digitalnom svetu