Priča

Diversifikacija Stomatološke Ponude

Naša digitalna agencija je napravila uspešne Meta (Facebook) kampanje koje su u kombinaciji sa izradom novih optimizovanih stranica na sajtu ostvarile sjajne rezultate u promovisanju Myobrace kursa.

 

Brojke koje potvrđuju uspeh naših kampanja:

5.3k

Više poseta sajtu

€4,233

Ostvaren profit

67.5

Povrat Uloženog (ROAS)

O klijentu i izazovima

Deljenje znanja

Već više od tri decenije, MND Dental je vodeća stomatološka ordinacija specijalizovana za estetsku stomatologiju. Njihov cilj je podizanje svesti o važnosti ortodoncije za decu. Kao pioniri na tržištu u primeni posebnog Myobrace tretmana, želeli su da njihove kolege budu u mogućnosti da ponude isto svojim pacijentima.

 

Myobrace tretman se pokazao kao najbolji način lečenja za ispravljanje zuba kod dece, problema sa disanjem i loših oralnih navika. MND Dental je želeo da podeli svoje iskustvo i ekspertizu sa drugima putem edukativnog kursa o Myobrace-u. Učesnici kursa bi na kraju dobili Myobrace sertifikat koji bi im omogućio da pruže ovaj tretman u svojim ordinacijama.

Cilj

Doći do što više kolega stomatologa

Klijent nam se obratio s zahtevom da kreiramo kampanju na Facebook-u koja bi povećala prisustvo na njihovom predstojećem kursu iz stomatologije. Kurs se bavio inovativnom tehnologijom za ispravljanje zuba (posebno kod dece) nazvanom Myobrace.

 

Saradnjom sa W3 Lab-om, MND Dental je želeo da dopre do što većeg broja vlasnika stomatoloških ordinacija i ortodonata specijalista.

Rešenje

Ciljanje tačno u metu

Započeli smo ceo projekat tako što smo dizajnirali i razvili stranicu koja je imala poseban akcenat na prodaji kursa.

 

Ova stranica je bila ključna komponenta uspeha kampanje. Na njoj je bila prikazana fotografija koja predstavlja Miobrace tehnologiju, kao i detaljne informacije o kursu, njegovim ciljevima i prednostima pohađanja istog.

 

Pored toga uključili smo svedočenja učesnika, od kojih su svi bili lekari i stomatolozi. Oni su podelili svoja pozitivna iskustva i vrednost koju su stekli na kursu.

 

Na ovoj stranici su takođe predstavljene ključne prednosti kursa, naglašavajući kako bi mogao da unapredi veštine i znanje polaznika u korišćenju Miobrace tehnologije. Takođe smo jasno prikazali opcije plaćanja, obezbeđujući transparentnost i omogućavajući nesmetan proces upisa.

 

Da bi kampanja bila uspešna, bilo je potrebno dovesti ljude na tu stranicu. I to smo uradili preko Facebook oglasa.

Naš tim je razvio strategiju ciljanih Facebook oglasa kako bi došli do stomatologa zainteresovanih za nastavak obrazovanja.

 

Takođe smo koristili Facebook-ove napredne funkcije ciljanja kako bismo osigurali da se oglasi prikazuju pravim ljudima, na osnovu faktora kao što su naziv posla, interesovanja i geografska lokacija.

Mnogo izazova je bilo pred nama, rok od 4 dana i objašnjenje kompleksne Miobrace tehnologije tržištu koje ranije nije imalo priliku da se sa njom suoči.

Zahvaljujući napornom radu i velikoj stručnosti naših PPC stručnjaka, uspeli smo da posao obavimo tačno i na vreme.

Krajnji rezultat

Osmeh na licu klijenta

  • Facebook reklamna kampanja i dobro dizajnirana stranica pomogli su nam da za MND Dental postignemo rezultate vredne pomena.
  • Sa preko 1300 stomatoloških profesionalaca do kojih smo došli našim oglasima, maksimizirali smo doseg do ciljne publike.
  • Za kurs se prijavilo 90 novih polaznika, efektivno rasprodajući dostupna mesta u roku od 4 dana.
  • Ukupan saobraćaj na vebsajtu je povećan za 25%, što ukazuje na uspešnu integraciju Facebook oglasa i stranice namenjene kursu.
  • Na kraju, postigli smo izvanredan povraćaj ulaganja (ROI) od 9,6x, pokazujući efikasnost kampanje u povećanju posećenosti i prihoda.

Usluge iz projekta

Web development
Pročitaj Više
Web dizajn
Pročitaj Više

Ako želite da ostavite utisak u digitalnom svetu

Kontakt

Globalni Uspeh

Globalni doseg, lokalni uticaj

Pin 1Pin 2Pin 3
MTS d.o.o.
Goldman Agency
Inspira Group
MND dental - Myobrace
Brendly
MND dental - Belgrade
GoGo Print
Word Clock
EdelSwiss