Digitalna agencija W3 Lab je obezbedila Google Ads usluge za Go Go Print, fokusirajući se na optimizaciju njihovih reklamnih kampanja i povećanje konverzija.
Kroz pažljivo upravljanje kampanjama i strateške optimizacije, postigli smo izuzetna poboljšanja, što je rezultiralo povećanjem konverzija, većim povraćajem troškova oglašavanja (ROAS) i značajnim rastom prihoda.
Više konverzija
Miliona ostvarene zarade
ROAS
GoGoPrint je vodeća kompanija za onlajn štampanje u jugoistočnoj Aziji, koja nudi vrhunske proizvode za digitalnu i ofset štampu. Sa jakim prisustvom na Tajlandu, Maleziji i Singapuru, oni pružaju širok spektar rešenja za štampanje, uključujući vizit karte, brošure, letke i još mnogo toga.
Njihova onlajn platforma prilagođena korisnicima omogućava im da lako konfigurišu i naruče svoje proizvode za štampanje, uz brzu i besplatnu isporuku širom zemlje. Suočili su se sa izazovom efikasnog dosezanja ciljne publike i povećanja konverzija u visokokonkurentnoj štamparskoj industriji.
Primarni cilj Go Go Print-a bio je povećanje konverzija, prihoda i prepoznatljivosti brenda kroz strateške reklamne kampanje. Cilj im je bio da privuku visokokvalitetan saobraćaj na svoju veb lokaciju i pretvore te posetioce u kupce koji plaćaju.
U partnerstvu sa W3 Lab-om, Go Go Print je nastojao da optimizuje svoje Google Ads kampanje i poveća prisustvo svog brenda na mreži.
Primenili smo holističku strategiju za optimizaciju Google Ads kampanja Go Go Print i postizanje njihovih željenih ciljeva. Obezbedili smo rešenja kao što su restrukturiranje kampanje, poboljšana konverzija i strateška optimizacija.
Sprovođenjem temeljne analize postojećih kampanja Go Go Print-a, identifikovali smo oblasti za poboljšanje. Restrukturirali smo kampanje tako da budu usklađene sa preferencijama i interesovanjima ciljne publike, obezbeđujući maksimalnu izloženost potencijalnim kupcima koji traže usluge štampanja.
Primenili smo mehanizme za praćenje konverzija koje precizno mere i pripisivanje konverzija. Ovo nam je omogućilo da prikupimo pouzdane podatke i donesemo odluke zasnovane na podacima kako bismo efikasno optimizovali učinak kampanje.
ROAS (povrat na investiciju) je porastao sa 7.30 na 9.06. Optimizovanjem učinka kampanje zasnovanim na podacima obezbeđena je efikasnija alokacija troškova oglašavanja, što je rezultiralo većim povraćajem ulaganja.
Naš tim je pažljivo pratio učinak kampanje, neprestano usavršavajući strategiju, tekst oglasa, ključne reči i parametre ciljanja.
Koristeći uvid u podatke, identifikovali smo oblasti sa lošim učinkom i primenili strateške optimizacije da bismo poboljšali stope učestalosti klikova i konverzije.
Do sada je sve ovo dovelo do neverovatnih rezultata koji još uvek imaju potencijal da rastu i postanu još bolji.
Ako želite da ostavite utisak u digitalnom svetu