Naša digitalna agencija je napravila uspešne Meta (Facebook) kampanje koje su u kombinaciji sa izradom novih optimizovanih stranica na sajtu ostvarile sjajne rezultate u promovisanju Myobrace kursa.
Brojke koje potvrđuju uspeh naših kampanja:
Više poseta sajtu
Ostvaren profit
Povrat Uloženog (ROAS)
Već više od tri decenije, MND Dental je vodeća stomatološka ordinacija specijalizovana za estetsku stomatologiju. Njihov cilj je podizanje svesti o važnosti ortodoncije za decu. Kao pioniri na tržištu u primeni posebnog Myobrace tretmana, želeli su da njihove kolege budu u mogućnosti da ponude isto svojim pacijentima.
Myobrace tretman se pokazao kao najbolji način lečenja za ispravljanje zuba kod dece, problema sa disanjem i loših oralnih navika. MND Dental je želeo da podeli svoje iskustvo i ekspertizu sa drugima putem edukativnog kursa o Myobrace-u. Učesnici kursa bi na kraju dobili Myobrace sertifikat koji bi im omogućio da pruže ovaj tretman u svojim ordinacijama.
Klijent nam se obratio s zahtevom da kreiramo kampanju na Facebook-u koja bi povećala prisustvo na njihovom predstojećem kursu iz stomatologije. Kurs se bavio inovativnom tehnologijom za ispravljanje zuba (posebno kod dece) nazvanom Myobrace.
Saradnjom sa W3 Lab-om, MND Dental je želeo da dopre do što većeg broja vlasnika stomatoloških ordinacija i ortodonata specijalista.
Započeli smo ceo projekat tako što smo dizajnirali i razvili stranicu koja je imala poseban akcenat na prodaji kursa.
Ova stranica je bila ključna komponenta uspeha kampanje. Na njoj je bila prikazana fotografija koja predstavlja Miobrace tehnologiju, kao i detaljne informacije o kursu, njegovim ciljevima i prednostima pohađanja istog.
Pored toga uključili smo svedočenja učesnika, od kojih su svi bili lekari i stomatolozi. Oni su podelili svoja pozitivna iskustva i vrednost koju su stekli na kursu.
Na ovoj stranici su takođe predstavljene ključne prednosti kursa, naglašavajući kako bi mogao da unapredi veštine i znanje polaznika u korišćenju Miobrace tehnologije. Takođe smo jasno prikazali opcije plaćanja, obezbeđujući transparentnost i omogućavajući nesmetan proces upisa.
Da bi kampanja bila uspešna, bilo je potrebno dovesti ljude na tu stranicu. I to smo uradili preko Facebook oglasa.
Naš tim je razvio strategiju ciljanih Facebook oglasa kako bi došli do stomatologa zainteresovanih za nastavak obrazovanja.
Takođe smo koristili Facebook-ove napredne funkcije ciljanja kako bismo osigurali da se oglasi prikazuju pravim ljudima, na osnovu faktora kao što su naziv posla, interesovanja i geografska lokacija.
Mnogo izazova je bilo pred nama, rok od 4 dana i objašnjenje kompleksne Miobrace tehnologije tržištu koje ranije nije imalo priliku da se sa njom suoči.
Zahvaljujući napornom radu i velikoj stručnosti naših PPC stručnjaka, uspeli smo da posao obavimo tačno i na vreme.
Ako želite da ostavite utisak u digitalnom svetu